неділю, 30 грудня 2012 р.

Ланчаське чудо.

 
  Йшло VIII століття від Різдва Христового. В храмі Сан-Легонцій, старовиного італійського міста Ланчано звершувалось таїнство Євхаристії. Але в серці одного із священиків, служившого в той день Літургію, випадково виникли сумніви чи істинні Тло і Кров Господні, скриті під видом хліба і вина. Хроніки не донесли нам ім’я того ієромонаха, але сумніви які зародились в його душі, стали причиною Євхаристичного чуда, яке вшановують і до сьогодні.

  Священик відганяв від себе сумніви, але вони настирливо повертались знову і знову. «Чому я повинен вірити, що хліб перестає бути хлібом, а вино становиться Кров’ю? Хто докаже це докаже? Тим більше що зовні, вони ніяк не змінюються та й не змінювались ніколи. Напевне це всього лиш символи, просто спогади про Тайну вечерю…»


суботу, 29 грудня 2012 р.

Людина-триєдина істота.

Біблія відкриває нам, що кожна персона складається з трьох частін. Апостол Павло написавши: „А сам Бог миру нехай освятить вас цілкам досконало, а непорушений дух ваш, і душа, і тіло нехай непорочно збережені будуть на прихід Господа нашого Ісуса Христа”. (1 Сол. 5:23).
2.1 Тіло людини
Тіло людини ріднить його зі всім видимим світом, і особливо — з тваринним царством. Тіло, як пишуть святі отці, це наш тваринно-рослинний організм зі всіма його потребами, що викликаються умовами земного життя. Дійсно, своїм тілесним життям людина нічим не відрізняється від інших живих істот — тварин, і полягає вона в задоволенні потреб тіла.

середу, 12 грудня 2012 р.

Святий Апостол Андрій Первозванний - основоположник Української церкви

Святий апостол Андрій Первозваний (походив із Віфсаїди Галілейської), особливо шанований українцями, був братом апостола Петра. Належав спочатку до учеників святого Іоанна Предтечі, і, як тільки Предтеча вказав на грядущого Спасителя, Андрій став першим учеником Ісуса Христа і пер­шим визнав Його перед своїм старшим братом Симоном-Петром-Месією: «Одним з тих двох, які чули від Іоанна про Ісуса і пішли за Ним, був Андрій, брат Симона-Петра. Він спочатку розшукав брата свого Симона і каже йому: ми знайшли Месію, що означає: Христос» (Ін. 1,40-41). Від ри­боловлі на Галілейському озері Андрій був покликаний Са­мим Господом на звання Апостола і, за поданням святого євангеліста Матфея, займає між апостолами друге місце.
Коли після Вознесіння Господнього всі апостоли розійшли­ся з благовістям у різні країни, то і святий Андрій вирушив проповідувати вчення Христове. Головне місце його благовісництва - Мала Азія, узбережжя Чорного моря. Багато скорбот і страждань за ім'я Христове перетерпів тут апостол, але, зміцнений силою Божою, він з радістю переніс всі утиски та муки. Найбільші - у Пафлагонському місті на березі Чорного моря. Там його тягли за ноги і руки, били палицями, кидали в нього камінням. Тільки благодаттю Христовою святий апостол залишився живим і неушкодженим. Мужнє терпіння і смирен­ня, з якими він переносив страждання, значно примножили кількість вірян у Синопі. Із цього міста святий Андрій Перво­званий пішов на схід берегом Чорного моря до Амосії. Побував також у Трапезунді, звідки відправився до Іверії, а далі - до землі парфян (або в Сомхетію) і повернувся до Єру­салима на свято Пасхи.

четвер, 6 грудня 2012 р.

Свята Великомучениця Катерина.

Свята великомучениця Катерина була дочкою правителя Александрії Єгипетської Конста під час правління імператора Максиміна (305 – 313).

Живучи в столиці — центрі еллінської ученості, Катерина, яка була надзвичайної краси і розуму, отримала чудову освіту, вивчивши твори кращих античних філософів і вчених. Юнаки з найіменитіших родин імперії хотіли руки прекрасної Катерини, але жоден з них не став її обранцем. Вона оголосила батькам, що згідна вийти заміж лише за того, хто перевершить її в знатності, багатстві, красі та мудрості.

вівторок, 4 грудня 2012 р.

Чи постити -шкідливо?

«Хто любить жити з розкішною кухнею, той змушений буде утримувати поруч з нею також і велику аптеку…»
Святитель Миколай Сербський



Серед населення існують різні точки зору щодо проведення та наслідків постування. Важливим завданням для кожного з нас постає вибір тої міри посту, яка була б по силі саме нам, а отже, принесла б користь.