четвер, 15 березня 2012 р.

МОЛИТВА ДИТИНИ.

Вже ранок засяяв і сонечко встало. Хвилина молитви для мене настала.
.Мій Отче Небесний!  До Тебе молюся! І до Ісуса всім серцем горнуся. Цей світ пречудовий Ти дав мені Боже! Радіюю, сміюся, бо так мені гоже...
Мій Отче Небесний! До Тебе молюся...Любити і вірить в Ісуса навчуся! Сонячний промінчик розбудив дитятко. Помолюсь за маму, помолюсь за татка. Дай їм милий Боже, сили і здоровя, Щоб і ми зростали в мирі і любові, Щоб мої сестрички Й братики хороші всі були здорові і на Ісуса схожі, і людей навчали, як любити Бога
.Щоб для всіх відкрилась.Небесна дорога! Дякую Тобі, Боже,за ніченьку гожу.Дякую любенько,що підняв раненько. Тебе, Господи, прославляю,Тебе, Господи, величаю.
Молюся щиро до Тебе: дай нам чистого неба! Дідусеві та бабусі,таткові й матусі здоров'ячка дай, і кожній родині по всій Україні щастя й добро посилай. Боже, дякую Тобі Боже наш, Всесильний Отче, дякую Тобі за сонце, і за весь Твій любий світ, за повітря, воду, хліб, за одежу й теплу хату. Дякую Тобі, наш Тату.
Пошли нам, Боже, маленьким дітям,щастя, здоров'я на довгі літа! Щоб виростали розумні й сильні, душею чисті і серцем вільні! Щоб нам світила зіронька волі, щоб ми не знали лиха ніколи. Боже, Господе, Ісусе на колінцях я молюся. Всі гріхи мені прости і від лиха захисти.
Просвіти моє серденько, щоби вчився я гарненько, щоб у школі і у дома  не робив я зла нікому, щоби тата шанував, щоб матусі помогав! Щоб жили ми всі здорові Завжди в мирі і любові!
Боже Отче,Глянь на діти, на прекрасні твої квіти.Світи сонцем і зірками над малими діточками. Дай нам сили і охоти до науки і роботи, щоб росли ми здоровенькі на потіху батька й неньки. Боже, дякую Тобі, Боже наш, Всесильний Отче,Дякую Тобі за сонце, і за весь Твій любий світ,За повітря, воду, хліб, за одежу й теплу хату. Дякую Тобі, наш Тату.
Подячна молитва :Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, дякую, що нас від смерті спасаєш, від біди та горя, Боже, захищаєш, гожу днину нам даруєш, вночі - сторожуєш, Коли хворі - лікуєш, від самотності рятуєш. Бо ми - творіння рук Твоїх. Слава Тобі! Слава на віки вічні.Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар